środa, 30 listopada 2011

Veranda Rideau U w gronie grup kontynentalnych

Na cyclingnews pojawił się artykuł o naszym zespole więc zapraszam do lektury, niestety tylko po angielsku  :( http://www.cyclingnews.com/news/veranda-rideau-u-becomes-continental-as-la-pomme-marseille-renews Poza tym dzisiaj zaliczyłem basen, 50 długości. Niestey nie wziąłem okularków i nic nie widzę, więc przepraszam za możliwe literówki :) Pyknąłem dwie fotki. Jak wiadomo basen wyciąga, więc na pierwszej fotce widać moją kolację. Jutro przyjeżdża moja żona, więc druga fotka przedstawia nietypowy widok. Wszyscy co byli ze mną w pokoju na zgrupowaniach (Maras, Mrozek, Fredi, Potryk, Nicolas, Huzar, Przemek Niemiec, Zibi chayba też, już nie pamiętam, Mariusz i Rychu nie na zgrupowaniu ale też mieli okazję zobaczyć mój pokój) będą wiedzieć czemu fota jest nietypowa.

białeczko czyli serek i jajeczka z majonezem, witaminki czyli banan i zdrowy jogurcik
porządki, przygotowany cif, miotła, wiadro i płyn do podłóg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz