czwartek, 10 listopada 2011

dostosowywanie pozycji

Wczoraj bylismy na wycieczce szkolnej w firmie cyfac, która jest naszym nowym sponsorem i zarazem producentem ram. Muszę powiedzieć, że jestem pozytwnie zaskoczony. Zmierzyli mnie na tysiąc różnych sposobów tak aby znaleźć optymalną pozycję. Bałem się, że będzie zupełnie inna od tej, którą miałem do tej pory ale jest tylko kilka poprawek. Dodatkowo była już dla mnie gotowa standardowa rama gdyby nie spodobała mi się ta wersja z poprwkami. W sumie będziemy mieli pięć ram i cztery rowery (podobno ramy najdroższe w peletonie :). Ramy produkowane są ręcznie i we Francji co jest rzadko spotykane w dzisiejszych czasach. Zamieściłem zdjęcia z tej wycieczki. Przepraszam za jakość. Fotograf ze mnie nie jest najlepszy.
Jutro jedziemy na pierwsze zgrupowanie, jeśli tak to można nazwać bo będzie trwało tylko dwa dni. Mamy się dobrze bawić pływając na kajakach i uczestnicząc w biegu na orientację.

                                          ramy po pomalowaniu, jeszcze nie w naszych barwach
pierwsza z lewej to moja wersja standardowa przed pomalowaniem
pani sobie maluje ramki
rama jest wzmacniana dodatkową warstwą karbonu
tutaj jest sprwdzane czy rama jest dobrze wyważona
tutaj pan sobie stoi i 3 godziny szlifuje złącza ramy aż będą idealnie równe :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz