niedziela, 29 kwietnia 2012

świetna jazda Tomka i drugie miejsce

Wszystko zaczęło się od mojej ucieczki. Jak mnie doszli to odskoczył Tomek a razem z nim 3 innych zawodników. Na 125km Tomek pojechał sam a w końcówce doszedł go Evaldas Siskievicius i Tomek zajął drugie miejsce. Ja wczoraj trochę zawaliłem, ale ciągle jestem 11 generalnie i mam 40 sek straty. Niby strata niewielka i jest szansa na dobre miejsce w generalce ale będzie ciężko bo jestem pilnowany. Etap dzisiejszy cały w zimnie i deszczu. Byli tacy co jadąc w grupetto na rundach stawali, przebierali się i jechali dalej. W sumie 5 etapów i każdy w deszczu z tym, że dzisiaj był opad ciągły. Aha, i cały etap boczny wiatr.

1 komentarz:

  1. Witam kolarzy wyczynowych Michala i Tomka, ciesze sie, ze macie noge i dobrze Wam idzie tzn. sie jezdzi. Zycze Wam ladniejszej pogody, dobrych wiatrow w plecy. A wiec Polska do boju. Wszystkiego najleprzego.
    Wasz Fanclub
    Kasia i Marek Tomaszek

    OdpowiedzUsuń