piątek, 9 grudnia 2011

15 km na stojaka

Pękła mi śruba pod siodełkiem i 15 km musiałem przejechać na stojaka. Wymieniłem ją w zaprzyjaźnionym sklepie rowerowym "cycles darnaville" i dokończyłem trening (147km). Dwa dni temu w końcu miałem badania wydolnościowe. Podobno wypadły trochę lepiej niż w zeszłym roku. Przynajmniej teraz pozwolili mi się zagiąć. Doszedłem do tętna 193. Podali mi jeszcze parę innych parametrów, które są na zdjęciu.

tu jeszcze jestem świeży
myślałem, że będzie lepiej widać
1. wzrost i waga 173/66
2.  max ilość watów (400)
3. V02 max 70
4. 173 tętno, powyżej wchodzę w beztlen
5. 190 tętno max, chociaż wiem, że było więcej 193, może to jest jakiś inny parametr
Agnieszka na rynku Świątecznym w Rouen

1 komentarz:

  1. A skąd kolarska opalenizna w grudniu ?
    Czy to nie aby efekt fotoszopa ?

    OdpowiedzUsuń