poniedziałek, 27 sierpnia 2012

podsumowanie pierwszych startów po kontuzji

Pokrótce: wtorek totalna klapa, brak formy, przejechałem 40 km na 160 km, udusiłem się już na pierwszym zakręcie. W niedzielę było już lepiej bo przejechałem 150km na 160km. Noga po złamaniu spisywała się już nieźle, ale ciągle mam wrażenie, że na stojąco pedałuję jakoś na opak. W niedzielę czeka mnie już klasyk 1.1 czyli Tour du Doubs.
Polska biało-czerwoni
kumpel jak zawsze mnie wspiera
zgrupowanie w Borowicach
"cyfac" z widokiem na Szrenicę
tym razem Agnieszka okazała się lepsza pod Karpacz

2 komentarze:

  1. Powodzenia Michał w pierwszym wyścigu po kontuzji. Cudów pewnie nie oczekujesz ale najważniejsze że znowu jeździsz. Ty i Twój brat jesteście też inspiracją dla mnie-amatora. Jak wam się chce to i mi się chce. Co w przyszłym roku? Zostajecie w teamie?

    Wojtek, Kielce

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za wsparcie, jest coraz lepiej, a przyszły rok stoi pod znakiem finansowym. Wszystko zależ od sponsorów.
    Pozdrowienia Wojtek!

    OdpowiedzUsuń